Nasze usługi i produkty
Utylizacja dokumentów zalegających z danymi RODO. Brakowanie dokumentów od 0,80 zł/kg.
Porządkowanie dokumentów dla gmin, szkół oraz przedsiębiorstw. Tworzymy również JRWA zgodnie z wymogami Archiwów Państwowych.
Profesjonalne i szybkie niszczenie dokumentów
Profesjonalne, bezpieczne i szybkie niszczenie dokumentów, niszczenie nośników danych; archiwizacja i utylizacja dokumentów
Niszczenie dokumentów Śląsk, Katowice, Tarnowskie Góry, Opole, Poznań.
Współpracujemy z instytucjami państwowym oraz firmami
Zależy Państwu, aby przeprowadzić niszczenie zalegających dokumentów w firmie w szybki i bezpieczny sposób? Problem utylizacji nie daje Państwu spać? Nie mogli Państwo lepiej trafić! Zachęcamy do nawiązania współpracy z naszą firmą – fachowa obsługa, kilkuletnie doświadczenie na rynku i sprawne działanie to nasze cechy rozpoznawcze. Zajmiemy się kompleksową utylizacją dokumentów, dysków twardych, płyt CD, dyskietek od A do Z.
Z naszą pomocą unikną Państwo zbędnych kosztów związanych z zakupem i regularną konserwacją niszczarek, a także nie będą musieli obarczać swoich pracowników dodatkowymi obowiązkami, wybijając ich tym samym z rytmu pracy i zakłócając efektywność. Wykorzystujemy wielokrotnie przetestowane rozwiązania i wiedzę, którą zdobyliśmy przez ponad 5 lat działalności na rynku – z nami bezpiecznieniszczenie dokumentów jeszcze nigdy nie było takie proste!
Dysponujemy zaawansowanym i profesjonalnym sprzętem, za pomocą którego niszczymy wszelką dokumentację, akta, archiwa, a nawet dyski. Przy tego typu operacjach należy zwrócić szczególną uwagę na klasy tajności niszczenia dokumentów, które regulowane są poprzez normę DIN 66399. Gwarantujemy, że cały proces utylizacji w naszej firmie przeprowadzony jest z zachowaniem najwyższego stopnia bezpieczeństwa P-7, dzięki czemu nie ma możliwości odczytania danych z pozostałych odpadów. Aby temu poświadczyć, wystawiamy specjalny certyfikat oraz protokół realizacji.
Do gromadzenia i transportu poufnych dokumentów służą używane przez nas pojemniki na dokumenty typu ALUBOX 250L wykonane z aluminium o grubości 3 mm i zabezpieczone za pomocą kłódki i plomby bankowej o niepowtarzalnych numerach. Sama wrzutka takich kontenerów ma natomiast gumowy mechanizm, który zabezpiecza przed wyciągnięciem dokumentów. Posiadamy również w ofercie system PLASTBOX, pozwalający na wygodne przygotowanie dokumentacji w siedzibie zamawiającego poprzez wynajęcie pojemnika oraz na przekazanie dokumentów do zniszczenia z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa.
Oferujemy jednorazowe brakowanie dokumentów, na które składa się załadunek, transport specjalnym, plombowanym samochodem, rozładunek, zniszczenie dokumentacji oraz wystawienie certyfikatu i protokołu. Cena utylizacji dokumentów zazwyczaj podawana jest jako cena za kg i zależy od:
liczby dokumentów, które zostały zgromadzone do utylizacji,
lokalizacji,
miejsca w budynku, w którym znajdują się akta,
wszelkich zanieczyszczeń niebędących papierem, do których zaliczyć można folie, segregatory, czy koszulki, a także elementy metalowe.
Średni koszt niszczenia dokumentów to 0,8 zł za kg odebranych materiałów. Zachęcamy jednak do kontaktu i zapoznania się z ofertą abonamentową, gdyż w przypadku długofalowej współpracy jesteśmy w stanie zmniejszyć ceny utylizacji nawet o 50%!
Jeśli oprócz niszczenia dokumentów poszukują Państwo fachowych archiwistów lub produktów do archiwizacji, również jesteśmy w stanie pomóc, gdyż w naszej ofercie znajduje się także profesjonalna archiwizacja dokumentów. Wszystkie nasze usługi wykonujemy głównie na terenie Śląska, celując w takie miasta jak Katowice i Wrocław, ale mamy oddziały również w innych rejonach Polski. Serdecznie zachęcamy do kontaktu.
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i jesteśmy w stanie wypracować model współpracy satysfakcjonujący dla obu stron.