Data fox zapewnia profesjonalne usługi które pozwolą utrzymać twoje archiwum uporządkowane i zorganizowane
Pełna poufność danych, profesjonalizm, bezpieczeństwo oraz komfort przekazania.
Nasze usługi:
Przygotowanie dokumentów do przekazania do Archiwum Państwowego. Proces składa się kilku etapów, m.in. ułożeniu akt w odpowiedni sposób, zapakowaniu dokumentów w teczki bezkwasowe, przygotowaniu spisów zdawczo odbiorczych, zabezpieczeniu teczek w zbiorczych bezkwasowych pudłach archiwizacyjnych. Cały proces kończy się przekazaniem dokumentów do Archiwum Państwowego.
opracowanie dokumentów o ściśle określnym czasie przechowywania. Proces przygotowania dokumentów do zakładowej składnic akt/ archiwum jest kilkuetapowy, ale nie jest tak czaso- i pracochłonny jak opracowywanie akt kategorii A.
Działania, które mają na celu ułożenie dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia pracownika w sposób przewidziany w przepisach prawa.
Opracowanie planów, rysunków technicznych, obliczeń, kosztorysów, harmonogramów, opisów technicznych i technologicznych dotyczących urządzeń, prototypów urządzeń, obiektów budowlanych, procesów produkcyjnych. Porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji technicznej przed zniszczeniem jest bardzo ważne, ponieważ akta i ich aktualizacje muszą być przechowywane przez cały okres eksploatacji urządzenia, budynku, procesu produkcyjnego.
Opracowywanie wszelkiej dokumentacji powstającej w wyniku podjętych prac geodezyjnych (np. wykonanie pomiarów geodezyjnych, wykonanie zdjęć lotniczych, wykonanie wszelkich obliczeń geodezyjnych) i kartograficznych. Inaczej mówiąc jest to opracowywanie wszelkiego rodzaju map.
Przygotowywanie dokumentów do Archiwum Państwowego polega na opracowaniu oficjalnych wniosków/pism do Archiwum Państwowego zarówno o wyrażenie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kategorii B, BE i BC, jak i przekazanie akt kategorii A na stan Archiwum Państwowego. Opracowanie spisów zdawczo odbiorczych polega na wykonaniu wykazu opracowanych dokumentów wszystkich kategorii archiwalnych.
Polega na utworzeniu trzech najważniejszych normatywów regulujących obieg dokumentów wewnątrz instytucji oraz tryb przekazywania dokumentów do zakładowego archiwum/ składnicy akt. Dokumenty, które kształtują ten system kancelaryjny to instrukcja kancelaryjna określająca obieg bieżących dokumentów, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt, który określa sposób klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji oraz Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zwana potocznie Instrukcją archiwalną, która określa sposób postępowania z dokumentacją po przyjęciu jej na stan archiwum zakładowego/ składnicy akt.
Cykl szkoleń pozwalający zapoznać się z zasadami postępowania z dokumentami po merytorycznym zakończeniu sprawy. Inaczej mówiąc są to szkolenia, które zapoznają z procesem opracowywania dokumentów archiwalnych, trybem przekazywania akt do archiwum zakładowego oraz sposobem postępowania z dokumentami po upływie obowiązkowego czasu przechowywania.
Lub zajrzyj do naszych ofert produktów archiwizacyjnych